پرنسس شهریورپرنسس شهریور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
شاهزاده دیشاهزاده دی، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

❤پرنسس شهریور❤

مهربون ترین پسر دنیا❤

1396/3/11 16:49
نویسنده : ❤MaMi❤
274 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم که شمارو دارم..

چون خوشبخت ترینم..

و اما پسرماهم که عاشقشممحبت

صبح بیدار شدم رفتم تو اتاق پرنسس میبینم نیستش رفتم تو اتاق شاهزاده یهو از تعجب شاخ در آوردم!پرنسس پیش داداشش خوابیده بود..وقتی پسرم بیدار شد پرسیدم دخملی تو اتاق تو چیکار میکرد؟گفت نصفه شب بیدارشده گریه کرده منم صداشو شنیدم دیدم خوابین دلم نیومده بیدارتون کنم بردمش تو اتاقم خوابوندمشمحبت

وقتی که من خوابم دخملم بیدار میشه پسرم میره صبحونشو بهش میدهمحبت

صبحای جمعه که نه مدرسه ای هستو نه کاری اگه پسرم زودتر بیدارشه میره میز صبحونه رو میچینهمحبت

فدای مهربونیات پسرم،نفسمممممم،عشقممممممممممـ❤

پسندها (1)

نظرات (1)

فاطمه
6 مرداد 96 15:33
الهیییییی چه پسر ماهی خدا نگهش داره