پرنسس شهریورپرنسس شهریور، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
شاهزاده دیشاهزاده دی، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤پرنسس شهریور❤

57ماهگی نازدونه خانوم ♡♡

1396/3/10 16:15
نویسنده : ❤MaMi❤
292 بازدید
اشتراک گذاری

حرف من با تو♡

پرنسس شیرینم..57ماه از شهریوری که مهرت در زندگیمان جاری شد گذشت..69ماهی که زیبا ترین ماه من بودند..57ماهی که خدا به من نعمت داشتن دختر را داد..

عسلکم..از وقتی اومدی عاشقترم کردی..دنیای من باتو صورتی شد..شدی همدمم،یاورم،همه دنیام..

و اما57ماهگی تو خانوم گل..نازدونه شیرینم..

همش تاج میگذاری رو سرت و میگی من پرنسس خونه شما هستم...(فدات شم نفسممم)

عاشق تل زدنی رو موهای طلاییت..که منم دلم ضعف میره برات..محبت

دلبری دختر واسه بابا♡

تا صدای کلیدو میشنوی که بابا میآد بدو بدو میری استقبالش تا این جمله رو ثابت کنی که

"دخترها شیرین ترند چون از همان آغاز رسم دلبری را بهتر میدانند"

بابا هم کلی قربون صدقه ات میره..

همش میگه من وقتی که دخترم اومد معنای زندگی رو فهمیدم..

دخترک و داداشی

رابطه اتون خوبه ولی وااای از وقتی که داداش نزدیک وسایلت بشهترسو

چنان جیغی میکشی  که تا 7خونه اونورتر میرهخندونک

و داداش میگه که:با اینکه خیلی اذیتم میکنه ولی بازهم اندازه ستاره ها دوستش دارممحبت

پرنسسم،من&بابا&داداش عاشقتیم♡♡♡

پسندها (1)

نظرات (0)