پرنسس شهریورپرنسس شهریور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
شاهزاده دیشاهزاده دی، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

❤پرنسس شهریور❤

روزت مبارکــــــــــــــــــــ ماه من..

1396/5/6 16:00
نویسنده : ❤MaMi❤
787 بازدید
اشتراک گذاری

تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است / ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است ...

قلب من..

ازوقتى يادم مياد دوست داشتم يه دختر داشته باشم
حتى تو بازى هاى بچگيم مامان يه دختر بودم
بزرگتر كه شدم بازم تو روياهام يه دختر داشتم
ازدواج كه كردم بازم تو حرفام تصورم از بچه يه دختر بود❤️
باردار كه شدم از همون اوووول به دختر فكر ميكردم اما به روى خودم نمياوردم
همه ميگفتن سالم باشه...
اما من تو دلم ميگفتم سالم باشه دختر باشه😍

تا اینکه آریو به دنیا اومد..

انقدرررررررر بهش علاقه مند شدم که دختر رو فراموش کردم(البته ته ته دلم دختر میخواستم)

دوباره که باردار شدم..دختر میخواستم..

حتی توی نمازم دعا میکردم و میگفتم خونمون شاهزاده داره..حالا یه پرنسس میخواد تا خانوادمون کامل بشه..

من دختر دار شدم..

مادر يه دختر كپلى زيبا❤️❤️❤️
آنیتای قشنگم
ازمن نپرس چقدر دوستت دارم
اينجا تو قلب من
حدو مرزى براى تو نيست
خواستنى تر ميشى هر لحظه
تو تكرار نميشى اين منم كه وابسته تر ميشم
💋💋💋💋💋💋💋

و این متن هم تو اینستا خوندم عاشقش شدممم..

کپی از پیج دوست خوشگلم الناز جوووووووون و دختر ماهش دیانا عسلییییی😍(diana.soleimani94):

دختر، زودتر راه می رود 
زودتر به تکلم می افتد 
زودتر به سن تکلیف می رسد 
اصلا انگار از همان اول، عجله دارد
انگار هیچ وقت برای خودش وقت ندارد
حتی بازی هایش، رنگ و بوی جان بخشیدن دارد
چنان معصومانه عروسکش را در آغوش می فشارد؛ گویی سال هاست طعم شیرین 
مادری را چشیده است.

دختر بودن یعنی همیشه عجله داشتن برای رساندن محبت به دستان دیگران
دختر که باشی مهربانی ات دست خودت نیست
خوب می شوی حتی با آنان که چندان با تو خوب نبوده اند
دل رحم می شوی؛ حتی در مقابل آنهایی که چندان رحمی به تو نداشته اند
دختر که باشی زود می رنجی، زود می بخشی، زود می گریی، زود می خندی
چون سرشار از احساسی ...
تو مامورِ احساس، روی زمین هستی!
بی تو و بازیگوشی هایت جهان می میرد دختر جان😊
روزت مبارك دخترم😘😍

عشق ابدی من روزت مبارکــــــــــــــــ..فرشته صورتی من..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)