پرنسس شهریورپرنسس شهریور، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
شاهزاده دیشاهزاده دی، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤پرنسس شهریور❤

دخملم..پسرم

1396/3/11 19:23
نویسنده : ❤MaMi❤
749 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از روزای سرد زمستون..در یک صبح یخ زده..دی ماهی پسرکی پا به دنیا نهاد..که اکنون بهانه نفس کشیدن ما است.. و از برکت وجودش من مادر شدم..و الآن13ساله که دارم طعم شیرین پسر داشتنو میچشم..

و اماااااا..

در یکی از روز های شهریور..خدای مهربونم یکی از فرشته هاشو فرستاد..اون فرشته شد دومین دلیل نفس کشیدنمون..و الآن4ساله که من یه دختر دارم که دنیای صورتیشو با تمام وجودم میخوام..

و ادامه مطلب..

دی ماهی من:

متولدین دی ماه, جملکس های متولدین دی ماه

و

جملکس های خواندنی برای متولدین دی, فال و طالع بینی

و

عکس نوشته های متولدین دی, فال و طالع بینی

 

 

جملکس های خواندنی برای متولدین دی, فال و طالع بینی

و شهریوریم:

   عکس نوشته شهریور ماهی ها + شعر و متن برای متولدین (14)

و

جملکس های شهریور ماهی ها

و

عکس نوشته های متولدین شهریور + جملات مخصوص شهریوری ها

پسندها (2)

نظرات (0)