پرنسس شهریورپرنسس شهریور، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
شاهزاده دیشاهزاده دی، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤پرنسس شهریور❤

دخترم وماه رمضان♥♥

1396/3/12 16:37
نویسنده : ❤MaMi❤
281 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش یعنی:

بودن شما..همینچشمک

سلام دخترکم..ماه تابانم..تاج سرم..♥♥

شیرینکم امروز میخوام از وروجک بازی های تو تو ماه رمضان بگم!

وقتی که من حال ندارم و غرزدنای تو شروع میشن♥

روزمن:نشستی و داری غذا میخوری..یهو ازم میپرسی:مامان من روزه ام؟منم بهت گفتم نه خانومم..شما که داری غذا

میخوری..و اول اینطور میشی:غمگینو بعد اینطور:گریه..بدو بدو زنگ میزنی به مامانجون(مامان من)و میگی مامان اذیتم

میکنه!مامانم هم که عاشقتهههههه..میگه گوشی بده مامان..وکلی دعوام میکنهخندونک

بعد از تماس قیافه تو اینطورهراضیو من اینطورمسکوت!

هر چی باشه تو یکدونه خودمییییییی شیرین عسل خوردنی منمحبتبوسبغل

پسندها (2)

نظرات (0)